Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Autor
Olubiński Andrzej
(2)
Biernat Tomasz
(1)
Gałaś Mieczysław
(1)
Schulz Roman
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Klasa szkolna
(1)
Nauczyciel - innowator
(1)
Nauczyciel - uczeń - stosunki
(1)
Patologia społeczna
(1)
Wychowanie - proces
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola nauczyciela - nowatora : analiza pojęcia / Roman Schulz. // W: Pedagogika XIX. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Z.257 / pod red. Andrzeja Olubińskiego. - Toruń: UMK, 1993. - S. 139 - 150.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Świadomość stosunków wychowawczych w klasie szkolnej / Andrzej Olubiński. // W: Pedagogika XIX. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Z.257 / pod red. Andrzeja Olubińskiego. - Toruń: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, 1993. - S. 71 - 91.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Od roli "przypisanej" do "subiektywnej" w procesie wychowania / Andrzej Olubiński. // W: Pedagogika XIX. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Z.257 / pod red. Andrzeja Olubińskiego. - Toruń: UMK, 1993. - S. 23 - 39.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoła w środowisku patologicznym.O sposobach radzenia sobie ze szkołą / Tomasz Biernat. // W: Pedagogika XIX. Nauki humanistyczno-społeczne. Z.257 / pod red. Andrzeja Olubińskiego. - Toruń: UMK, 1993. - S. 61 - 70.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Podstawowe orientacje badawcze nad rolą nauczyciela i ucznia. Stan Aktualny i perspektywy zmian / Mieczysław Gałaś. // W: Pedagogika XIX. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Z.257 / pod red. Andrzeja Olubińskiego. - Toruń: UMK, 1993. - S. 41 - 60.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej